BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 23, 2011

|| wan.... ||

22hb mei 2011
dia dah tinggalkan kami semua...
Al-fatihah...

sangat terkilan bila saya tiada masa dia hembuskan nafas yang terakhir...
tak terjangka dia akan pegi secepat ni...
sebulan di hospital dengan wan...
banyak pahit manis melayan dia...
saya sangat dan makin terasa rinduuu....
rindu sangat wan...

ke[utusan nak ke KL bila saya lihat dia makin stabil...
tapi tak sangka stabil untuk kali yang terakhir,,,
jam 3.40am...
dia pergi buat selamanya...
24 tahun saya bersama dia...
saya tak kan bercerita banyak....
sebab air mata saya mesti akan keluar ..
tak nak kuar lagi air mata ni..
saya tak boleh terlampau sedih..
sebab saya dah bersedia untuk kehilangan dia ....
dan dia dah terlampau sakit menanggung penyakit...




wan...








akak minta maaf wan kalau akak banyak buat salah banyak kat wan...

akak minta maaf...

akak minta maaf tak ada masa wan nak pegi tinggalkan kami...

akak pentingkan kerja...

akak minta maaf wan...

sangat2...


1 comments:

Fathehi said...

Al-fatihah Syam dr kami sekeluarga.byk bersabar.