BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 24, 2011

|| Al-fatihah ||

baru selesai tahlil untuk malam ke tiga...
Alhamdulillah...
selesai semua yang dirancang...
petang tadi pegi amik batu nisan wan...
aaarrrrgghh... sedih bila baca nama di batu tu...
makin terasa dah kehilangan dia...
kalau hari pertama tu masih agak tekejut so tak da rasa apa-apa sangat...
rasa letih sebab seharian urus majlis pengebumian...
dan hari ni dah masuk hari ke tiga...
sangat terasa dia tak ada...
wan... akak rindu...
rindu pulak nak dengaq dia merapu yang bukan-bukan...
benda-benda tak logik yang keluar dari mulut dia sumanya masih kuat dalam otak ni...
bila tengok cawan kopi.. bila tengok camca yang selalu dia guna untuk bancuh kopi...
bila saya tengok katil yang dia selalu "berkubang" tiap hari sampai kami tak larat tengok dah dia melepak atas katil tu...
baju-baju...
ketayap usang dia...yang dia pakai sampai hari dia meninggal..
semuannya buat aku menangis ....menangis.. menangis....
wan....
wan tenang kan kat sana?
akak tau wan cukup segala bekalan...
akak harap semua tu dapat buat wan tenang dan aman selalu kat sana ....
(saya sangat teringat dia sekarang ni....)
sebulan sebelum dia pergi...
saya selalu fikir yang dia akan tinggalkan kami dalam waktu terdekat ni.....
tapi saya terlalai jugak ...
akak minta maaf wan...
minta maaf sangat2...
doa akak akan selalu untuk wan... selalu...
amin...

1 comments:

genuine1224 said...

takziah sham..banyakkan bersabar,n doakan utk arwah