BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

|| kedai mr.adha ||


Alhamdulillah..
finally..its almost ready...
hampir-hampir...
syukur sangat-sangat..
berkat doa semua.. mama abah.. kedai kami da hampir nak siap..
siang malam pagi petang Mohd hamdi Adha asyik fikir pasal kedai..
setakat hari ni.. Alhamdulillah takda apa yang rumit sagat kot..
(agak nya lah!)

apa yang terbaru?
tile yang da siap di pasang dengan jaya nya...gituuuuu...
partition yang pun dah siap pasang...(kalis banjir!)
dan cat yang dah pun siap dicat oleh hamdi saya sendiri!!! dan asyraf!!!!
(my cousin yang kuat makan!) dan mr.shidi..(my hubby partner)

me??
just look and see..
bagi komen...tukang komen yang tak dibayar gaji..tapi agak bertauliah kalau bagi komen sekupang!




nampak gaya nya partition ni kalis banjir...
amin ...
mintak2 benar bagai dikata.....





kalau nampak pada wayar-wayar yang berselirat tu...
gaya nya bab2 elektrik ni belum sepenuh nya siap..
internet pun tak boleh Online lagi ni...




:-)






lorong untuk ke belakang kedai dimana terletaknya ofic-ofic pihak atasan !!!
(ofic I lah tuu.....ngeee....da'a ketuk kepala i satg!)
owang lain penat-penat setting kedai..
i nak ofic free pulak kn...
memang kena ketuk free lah!






ni gambar buruh-buruh kasar yang memang kasar-kasar!
suami i tengah pay attention pada sesi mengecat..
tak pandang kiri kanan.. cat ja kerjanya!
tahniah sayang..
awak pekerja contoh untuk tahun ni...
nanti saya hadiah kan HAMPER tahun baru Cina satu keh!





sudah-sudah asyraf..
tak payah lah bohong terang-terang sangat kot...
nampak bebenau yang berus cat tu suci dari segala noda!!!
eksyen nya lebih!!!
dah!dah! p sambung keja!






aLoo...lo... bagus.. buruh-buruh kasar sekalian harus contohi mereka berdua...
sejati dan mulia...
bekorban apa saja..
sampai time kerja Aduh...bisa berpeluk-peluk gini dong!!!
kowang ni over tau!!!






tgk..
saya tak peluk dia pun!

:-)






u cat I tengok k sayunk...!



next make over.. coming soon!